Mô tả công việc

● Support case processing team in translation, interpretation, planning and tracking document preparation, etc.
● Conduct consular notarization, certifying copies, etc.
● Support in office management and procurement to ensure equipment, stationery, etc. are well maintained;
● Perform other ad-hoc tasks as assigned by superiors.

Yêu cầu công việc

● Intermediate English (IELTS 5.5 or higher, no certificate required);
● Ability to work under pressure;
● Ability to work with agility, perseverance and patience;
● Ability to work independently and in team;
● Customer service skill.

Phúc lợi công việc

● Monthly NET salary: VND 8,000,000 - 10,000,000;
● Working time: Monday - Friday (9am - 6pm);
● Working place: 01 Le Duan, Ben Nghe Ward, District 1, HCMC;
● Fully paid compulsory insurances, 13th-month bonus and holidays bonuses;
● Training in office administration, immigration processing and legal consultancy;
● Direct English communication with top US and EU lawyers.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 501 / 34
Logo Công ty TNHH Arton Capital Việt Nam Công ty TNHH Arton Capital Việt Nam
01 Lê Duẩn - Phường Bến Nghé - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh

Ngày đăng tuyển
25/02/2023

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng
Nhân Sự, Hành Chính, Hành Chánh, Admin, Luật

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nam nữ
Admin cum Legal Staff (Junior is Preferred, Fresh-Graduate is Welcomed to Apply)
Công ty TNHH Arton Capital Việt Nam
Nộp đơn